eKuljetusyrittäjä

Kuljetusyrittäjien sähköinen ykkösmedia Suomessa ja Kuljetusyrittäjä-lehden rinnakkaisjulkaisu. Painettuna lehtemme jaetaan Suomen Kuljetus ja Logistiikka SKAL ry:n jäsenille sekä valikoiduille sidosryhmille.
Kuljetusyrittäjä 4/2022
Itä-Uudenmaan poliisilaitos ja Liikenneturva kutsuivat toimittajia ja kuntavaikuttajia tutustumaan poliisin liikennevalvontatyöhön ja uusimpiin...
Kuljetusyrittäjä 4/2022
Johtaja Petri Murto vastaa SKALin asiantuntijapalveluista ja SKAL Kustannus Oy:n liiketoiminnasta. Työhön kuuluu myös paljon kuljetusyrittäjien...
Kuljetusyrittäjä 4/2022
Brysselin koneisto on käynnistymässä kesälomien jälkeen. EU-edunvalvontatoimistomme FinMobilityn väki kuvaa syksyä haastavaksi. Kaikilla on...
Kuljetusyrittäjä 4/2022
Vianorilla on tarjolla uusi sopimusmalli kuljetusyrittäjille. Sopimus laaditaan yrittäjän omat tarpeet huomioiden ja nimetään tavoitteet yhteisesti....
Kuljetusyrittäjä 4/2022
KVL-Tekniikka Oy aloitti toimintansa energiarakentajana. Nyt kolmekymppisen konsernin toimintaan kuuluvat myös infrarakentaminen,...
Kuljetusyrittäjä 4/2022
Tilanne tiestöllä on hälyttävä - tiestön korjausvelan kasvu on pysäytettävä, sanoo toimitusjohtaja Anssi Kujala.
Kuljetusyrittäjä 4/2022
SKAL on ajanut ammattidieseljärjestelmää kuljetusalalle jo vuosia. Viime talvena lisäsimme kierroksia ja tammikuussa tulimme näyttävästi ulos...
Kuljetusyrittäjä 4/2022
Kuljetusyrittäjät tietävät omakohtaisesti, millainen merkitys SKALin ajamalla jakeluvelvoitteen alentamisella on ollut päättyvänä kesänä. Dieselin...
Kuljetusyrittäjä 4/2022
SKAL nuorten verkoston historiallinen ensimmäinen tapaaminen järjestettiin Power Truck Show’n yhteydessä 12. elokuuta Härmässä. Tapaamisessa oli...
Kuljetusyrittäjä 4/2022
Yrittäjä Jussi Hulkkonen haluaa teille enemmän taukopaikkoja ja niille pidempiä aukioloaikoja. Hän myös toivoo tienpitoon lisää rahaa ja ulkomaisten...
Kuljetusyrittäjä 4/2022
SKALin ydintehtävänä on puolustaa kuljetusalaa kohtuuttomilta kustannusnousuilta, jotka rapauttavat kannattavuutta ja investointikykyä. Tänä vuonna...
Kuljetusyrittäjä 4/2022
Power Truck Show kokosi kuljetusalan kansan 12.–13. elokuuta nauttimaan kesäkauden parhaista tunnelmista. Kävijämäärä oli ennätykselliset 32 000 ja...
Kuljetusyrittäjä 4/2022
Käyttövoimatarroja on kiinnitetty Suomessa parin vuoden ajan joukkoliikenteen, raskaan kaluston ja pelastustoimen ajoneuvoihin maailmanlaajuisen CTIF...
Kuljetusyrittäjä 4/2022
Tiesitkö, että routaisille teillämme levitettävän päällysteen keskimääräinen paksuus on noin neljä senttiä? Tämän tapaista bitumikerrosta pystytään...
Kuljetusyrittäjä 4/2022
Viisi mukavaa istuinpaikkaa, autoveroton, ei tarvetta ajopäiväkirjalle, pieni käyttövero, alle 90 euroa vuosi. Perään saa kytkeä 3 500 kiloisen...
Kuljetusyrittäjä 4/2022
Avolavainen pakettiauto on ollut jo pitkään suosittu perustyökalu. Sillä onnistuu monenlainen tavarankuljetus helposti ja vaivattomasti. Nyt...
Kuljetusyrittäjä 4/2022
VTT:n liikennetutkimuksen johtaja Ari Aalto peräänkuuluttaa jatkuvaa kehitystä. VTT tekee merkittävää teoreettista ja kokeellista tutkimus- ja...
Kuljetusyrittäjä 4/2022
Pari vuotta sitten esitelty MAN TGX -mallisto on alkanut yleistymään maamme väylillä. Maahantuojan ennakkoluuloton asenne muokata keskieurooppalaisen...
Kuljetusyrittäjä 4/2022
Latauspaikkojen riittävyys ja liikkumisen luonne mahdollistaa sähkökäyttöisen, pienen pakettiauton hyödyntämisen tavarankuljetuksiin myös...
Kuljetusyrittäjä 3/2022
Hiab Suomen puutavaranosturimyyjä Hannu Iivanainen tuntee nosturikaupan ylä- ja alamäet. Hyväntuulinen Hannu on saanut asiakkaista erinomaisia...

I samarbete för våra medlemmar: