Petri Murto

Kirjoittaja vastaa Suomen Kuljetus ja Logistiikka SKAL ry:n asiantuntijapalveluista ja toimii SKAL Kustannus Oy:n liiketoimintajohtajana. Hän on vastuussa muun muassa SKAL:in palvelutuotteiden ja -konseptien kehityksestä. @MurtoPetri

Josko Euroopan painavimmat yhdistelmät riittäisivät?

Kalustosäädöksissä on ollut meneillään muutosten vuosikymmen. Tuskin oli muste kuivunut vuoden 2013 asetusmuutoksesta, jolla nostettiin yhdistelmien kokonaismassat Suomessa 76 tonniin, kun alkoivat kokeilut vielä painavammilla yhdistelmillä. Ns. HCT-poikkeusluvilla (High Capacity Transport) on nyt jo viiden vuoden ajan kokeiltu kuljetuksia yli 25,25 metriä pitkillä ja/tai yli 76 tonnia painavilla yhdistelmillä.
Tilaa syöte RSS - Petri Murto

Yhteistyössä jäsentemme hyväksi: